Mikrohusprat
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Takhøyde i oppholdsrom, under og på hems

2 posters

Go down

Takhøyde i oppholdsrom, under og på hems Empty Takhøyde i oppholdsrom, under og på hems

Poste by kristinalland Ons Feb 25, 2015 9:34 pm

Hvor stor takhøyde ha dere/planlegger dere i oppholdsrom, under og på hems?

Vi vurderer å ha 195cm takhøyde under hemsen siden vi selv er ganske lave (ca 165 begge to), og det frigjør jo litt plass på hemsen.

kristinalland

Posts : 61
Join date : 25.02.2015

Til Toppen Go down

Takhøyde i oppholdsrom, under og på hems Empty Re: Takhøyde i oppholdsrom, under og på hems

Poste by matiasa Ons Feb 25, 2015 10:18 pm

Me har 203cm på badet, og 195cm over kjøkkenet. Og eg er er 189) Det kjem kanskje litt an på kor stort område som har hems over seg. For oss er det berre snakk om halve kjøkkenet, så eit skritt til venstre, så kan eg strekke armene opp i lufta. :-)

Me har ein liten hems over sofaen/musikkroken, og den er faktisk lågare enn meg (ca. 185) men det gjer ingenting, sidan den er så smal, og det uansett er ein sofa under.

Ang. høgda under sjølve taket, har me 240-290cm. Det føles veldig høgt (på ein bra måte), men me har det litt vel lågt under hemsen kor me har senga. Me synest no det fungerer topp, men brukte litt tid på å venne oss til det. 10cm meir hadde vore fint. :-)

På den smale hemsen i stua derimot, er det god plass. Så anbefaler minst 90cm på hems (på det høgaste punktet). Dvs. Dersom ein har tradisjonelt tak (A-forma) og ikkje eitt enkelt skråtak, så burde ein sikkert ha det litt høgare, sidan taket skrår ned på begge sider av hemsen.

matiasa
Admin

Posts : 41
Join date : 04.02.2015

http://minihuset.wordpress.com

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet