Mikrohusprat
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Me treng byggjetips!

5 posters

Go down

Me treng byggjetips!  Empty Me treng byggjetips!

Poste by kristenv Søn Feb 08, 2015 11:06 am

Hei!

Eg og kjærasten har vorte inspirert av fleire mikrohus som er bygde, og me tenkjer på å byggje eit sjølv!

Me er berre i planleggingsfasen og har nokre spørsmål de med erfaring kanskje kunne svart på.

Me lurar litt på kostnadar med det å byggje. Kva må me rekne med å bruke mest pengar på viss me tek utgangspunkt i at me finn brukt material på byggjeplassar, finn.no osv. Har de eit slags budsjett/oversikt over utgiftene de har hatt med huset?

Er det mykje arbeid med rørlegging og det elektriske? Og er det vanskeleg å få god ventilasjon i eit så lite hus med dusjing, matlaging osb. på ein gong? Tenkjer også på fukt då.

Me har sett etter tilhengar på finn.no, og har funne nokon med dimensjonar som 6x2m, men desse er ofte splitter nye og ligg på 45-55.000 kr. Har de tips til kvar me kan finne brukte (store) hengarar til ein god pris?

Takkar for innspel og svar!

kristenv

Posts : 2
Join date : 08.02.2015

Til Toppen Go down

Me treng byggjetips!  Empty Re: Me treng byggjetips!

Poste by matiasa Søn Feb 08, 2015 3:35 pm

Hei!

Derom du klarer å finne mykje brukt er det berre nokre få poster som tek litt plass. Me har ikkje eit reiknskap frå prosessen, men eg kan fortelje at me fekk uvanta mange utgifter, ettersom me lærte kva som trengtes undervegs.

Eg kan uansett nemne nokre punkter som var store for oss, og som dei fleste kjem til å ha med, gjenbruk eller ikkje (dette er ikkje nøyaktige summer):

- Tilhengar: 30.000
- Solcelle-kraftannlegg: 15.000
- Skruer: 4000
- Utstyr (kan lånes om de er heldige): 4000
- Leie av bil: 5000
- Vindsperre: 2500
- Undertaksplater: 1500
- Maling/behandling: 1500
- Rør/avløp: 1500


Når det kjem til rør og el-annlegg:
Det var ein liten jobb for oss, då huset er så lte. Me har til saman 1.5m rør, som går ut i éin sluk. Alt av rør er lagt over golvet, men frå under kjøkkenbenken, til under dusjkabinettet på badet.
Det same gjelder el-anlegget. Me har ein ledning som kjem inn i huset frå rett under hengaren, gjennom golvet, og rett i eit uttak på veggen. Akkuratt no er det et einaste me har montert, resten er greinkontakter. Det går fint midlertidig, sidan me bruker så få eletriske apparater, men det blir bra å leggje straum langs listene til hemsen og badet etterkvart. Dette er litt meir arbeid, men igjen: Det er så korte distansar, og få uttak som skal plasserast, så trur det er gjort på ein dag.

Ventilasjon og tilhengjarar er kapittler i seg sjølv, så eg startar ein ny tråd på dei.



matiasa
Admin

Posts : 41
Join date : 04.02.2015

http://minihuset.wordpress.com

Til Toppen Go down

Me treng byggjetips!  Empty Re: Me treng byggjetips!

Poste by kristenv Søn Feb 08, 2015 9:41 pm

Takk for svar!

Gjenbruk er veldig lurt og økonomisk! Når det gjeld solcellepanel tenkte me på ei løysing med å basera all straum på leidning frå fast bustad, viss det lar seg gjere. Då vert det forhåpentlegvis mindre bekymringar mtp. straumforbruk.

kristenv

Posts : 2
Join date : 08.02.2015

Til Toppen Go down

Me treng byggjetips!  Empty Re: Me treng byggjetips!

Poste by Surrehue87 Søn Feb 08, 2015 11:07 pm

Fin info! Trekker frem igjen et spørsmål som kanskje ble oversett, og som jeg også gjerne vil vite:

kristenv skrev:Hei!

Me har sett etter tilhengar på finn.no, og har funne nokon med dimensjonar som 6x2m, men desse er ofte splitter nye og ligg på 45-55.000 kr. Har de tips til kvar me kan finne brukte (store)  hengarar til ein god pris?
(så nå at du har lagd en ny tråd hvor du svarer på dette - gull! Lar spørsmålet likevel stå her.)

Ang. den løsningen med strøm:
1) sørg for å bruke en kabel som er laget for å ligge ute
2) sørg for at stikkontaktene også er beregnet på utebruk
3) IKKE bruk ledningen mens den er oppkveile. Det er en brannfare!

Surrehue87

Posts : 51
Join date : 07.02.2015

Til Toppen Go down

Me treng byggjetips!  Empty Re: Me treng byggjetips!

Poste by sebaz Ons Feb 11, 2015 10:40 am

Dessverre så er vi mer drømmere enn tømrere. Vi har derfor lenge undersøkt en måte å prefabrikkere store deler av huset. Hovedsakelig for å korte ned på bygge tiden men også i håp om å finne en løsning som vi kompensere for vår mangel av erfaring i snekring av hus.
Vi har derfor sett på CNC printing en god del. Det har ført oss til WikiHouse blant annet. Med CNC kunne vi ha printet hele hus konstruksjon før vi setter i gang, så kunne vi printe kjøkken, sofa konstruksjon, alle skap osv.
Ulempen er så klart tilgang på CNC printer, forståelse av designet, tilgang på det eventuelt tilgang på noen som kan/har det.
Tror vi må tenke litt mer på dette…. Smile

sebaz

Posts : 19
Join date : 11.02.2015

Til Toppen Go down

Me treng byggjetips!  Empty Re: Me treng byggjetips!

Poste by sebaz Tir Feb 17, 2015 8:18 am

Jeg har som sagt regnet meg i hjel på vekten på huset, og uansett hvordan jeg snur og vender på det så blir vekten enorm. Nå har jeg regnet på en svær henger da på 7,5m så den må jeg nok droppe. Men i jakten etter redusert vekt har jeg oppdaget SIP paneler og et tiny house som har brukt dem http://vagabode.blogspot.de/p/step-by-step.html Vekten på den virker veldig lovende. Isolasjons evne er også bra, ekologisk aspekt må en nok glemme, siden det er isopor panel egentlig.

Fordelen er at de er lett å sette opp, ferdig isolert så bygge tiden går ned, veier lite. Noe jeg absolutt skal utforske videre.

sebaz

Posts : 19
Join date : 11.02.2015

Til Toppen Go down

Me treng byggjetips!  Empty Re: Me treng byggjetips!

Poste by matiasa Tir Feb 17, 2015 9:09 am

Veldig stilig. Av og til må tid komme foran miljøvalg. Det er trass alt betre at ein gjennomfører det, enn ikkje. :-)

Dersom ein skal byggje på ein vanleg tilhengjar er det nok begrensa kor stort du kan byggje. Særleg dersom du vil ha det høgt. Hugs at i berekningane dine kan du trekkje i frå platene og karmene som er på tilhengaren frå før av (dersom det er det). Dei er ganske tunge.

matiasa
Admin

Posts : 41
Join date : 04.02.2015

http://minihuset.wordpress.com

Til Toppen Go down

Me treng byggjetips!  Empty Re: Me treng byggjetips!

Poste by sebaz Man Jun 01, 2015 1:02 pm

Vi har etter mye om og men måtte innse at vi kan ikke bygge en ting selv. Vi tror vi kan men resultatet blir som regel katastrofalt langt unna det vi hadde sett for oss. Dermed var vi heldige nok til å komme over et fransk firma som bygger mikro hus. Vi har tatt kontakt med dem og de svarte faktisk. Så nå vil vi forsøke å lande på design og pris. Så skal huset fraktes til Norge. Blir sikkert betraktelig mye dyrere enn om vi hadde byget det selv, men vi ser på dette som enten eller. Enten bygger de det for oss eller så bor vi aldri i et mikro hus.

www.latinyhouse.com - Google translate via Chrome war til stor hjelp her.

sebaz

Posts : 19
Join date : 11.02.2015

Til Toppen Go down

Me treng byggjetips!  Empty Re: Me treng byggjetips!

Poste by Lofotr Tor Jul 02, 2015 1:23 am

Det var veldig spennende! Blir artig å få høre hva prisen blir, ferdig levert i Norge, og hvordan dere liker nye huset deres. Masse lykke til med kjøpet!

Lofotr

Posts : 5
Join date : 23.05.2015

Til Toppen Go down

Me treng byggjetips!  Empty Re: Me treng byggjetips!

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet