Mikrohusprat
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Mitt bittelille hjem (Tiny House Nation) på TV2 Bliss

4 posters

Go down

Mitt bittelille hjem (Tiny House Nation) på TV2 Bliss Empty Mitt bittelille hjem (Tiny House Nation) på TV2 Bliss

Poste by kristinalland Ons Mar 18, 2015 8:40 pm

Tiny House Nation går tirsdager på TV2 Bliss kl 22:30-23:30. Programmet handler om hvordan man bygger og lever i ulike mikrohus. Det er også tilgjengelig på TV2 Sumo, og vi har tatt oss en gratis prøveperiode (for studenter) for å se akkurat dette programmet.

kristinalland

Posts : 61
Join date : 25.02.2015

Til Toppen Go down

Mitt bittelille hjem (Tiny House Nation) på TV2 Bliss Empty Re: Mitt bittelille hjem (Tiny House Nation) på TV2 Bliss

Poste by Surrehue87 Tir Mar 24, 2015 5:13 pm

Er det en fast serie som går?

Surrehue87

Posts : 51
Join date : 07.02.2015

Til Toppen Go down

Mitt bittelille hjem (Tiny House Nation) på TV2 Bliss Empty Re: Mitt bittelille hjem (Tiny House Nation) på TV2 Bliss

Poste by kristinalland Ons Mar 25, 2015 11:27 am

Ja, det går hver tirsdag i noen uker til Smile

kristinalland

Posts : 61
Join date : 25.02.2015

Til Toppen Go down

Mitt bittelille hjem (Tiny House Nation) på TV2 Bliss Empty Re: Mitt bittelille hjem (Tiny House Nation) på TV2 Bliss

Poste by haakonvn Søn Apr 12, 2015 6:07 pm

Søren at jeg ikke har tv da :p
er det mulighet for å se dette på nettet? Smile

haakonvn

Posts : 8
Join date : 10.04.2015

Til Toppen Go down

Mitt bittelille hjem (Tiny House Nation) på TV2 Bliss Empty Re: Mitt bittelille hjem (Tiny House Nation) på TV2 Bliss

Poste by kristinalland Søn Apr 12, 2015 10:02 pm

Det er på tv2 sumo, og noe er også på youtube, men er bare tilgjengelig i USA. Det meste er jo mulig å få tak i på nettet.

kristinalland

Posts : 61
Join date : 25.02.2015

Til Toppen Go down

Mitt bittelille hjem (Tiny House Nation) på TV2 Bliss Empty Re: Mitt bittelille hjem (Tiny House Nation) på TV2 Bliss

Poste by Lofotr Lør Mai 23, 2015 10:05 pm

Disse har jeg sett på på Youtube. Bare prøv å søke etter Tiny House Nation og sesongen du er ute etter. Tror de er inne i sesong 3 nå. Veldig inspirerende å se på Smile

Lofotr

Posts : 5
Join date : 23.05.2015

Til Toppen Go down

Mitt bittelille hjem (Tiny House Nation) på TV2 Bliss Empty Re: Mitt bittelille hjem (Tiny House Nation) på TV2 Bliss

Poste by Surrehue87 Tir Mai 26, 2015 8:33 am

Takk! Youtube er så mye enklere! =) Hadde for øvrig vært kult å få til en slags videoblogg som kunne reist rundt og eksponert små og rare hjem rundt om kring. Litt sånn for å vise at det går an, faktisk. Det er jo allerede folk som bor smått og trangt i dette landet, om ikke så mange som bor i hus på hjul, da.

Surrehue87

Posts : 51
Join date : 07.02.2015

Til Toppen Go down

Mitt bittelille hjem (Tiny House Nation) på TV2 Bliss Empty Re: Mitt bittelille hjem (Tiny House Nation) på TV2 Bliss

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet