Mikrohusprat
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Har du mikrohus i Trondheim -området?

+3
Sondre
kristinalland
Daniel horne
7 posters

Go down

Har du mikrohus i Trondheim -området? Empty Har du mikrohus i Trondheim -området?

Poste by Daniel horne Tor Apr 09, 2015 4:44 am

Eg kunne VIRKELIG tenkt meg å sett et mikrohus face to face før eg bygde mitt eget (Som skjer i sommer 2015).

Noen i Trondheim-området som eiger, eller vet om et eg kan besøke?

Daniel horne

Posts : 19
Join date : 16.03.2015

Til Toppen Go down

Har du mikrohus i Trondheim -området? Empty Re: Har du mikrohus i Trondheim -området?

Poste by kristinalland Fre Apr 10, 2015 11:34 pm

Sondre her inne skal visstnok også bygge hus i sommer og flytte det til Trondheim når det er ferdig, det er nok det nærmeste du kommer.

Det eneste mikrohuset på hjul som er offentlig kjent i Norge befinner seg i Fredrikstad, så vidt jeg vet.

kristinalland

Posts : 61
Join date : 25.02.2015

Til Toppen Go down

Har du mikrohus i Trondheim -området? Empty Re: Har du mikrohus i Trondheim -området?

Poste by Sondre Ons Mai 13, 2015 12:31 am

Hei, Daniel! Eg flyttar opp huset mitt i august, men då har du kanskje bygd ditt eige? Smile Eg byggjer det på Sunnmøre, heime hos mine foreldre i sommer, har akkurat bygd ferdig golvet.

Sondre

Posts : 19
Join date : 08.02.2015

Til Toppen Go down

Har du mikrohus i Trondheim -området? Empty Re: Har du mikrohus i Trondheim -området?

Poste by Surrehue87 Tir Mai 26, 2015 10:00 am

Sondre - dokumenterer du prosessen? Har du bilder/blogg? =)

Surrehue87

Posts : 51
Join date : 07.02.2015

Til Toppen Go down

Har du mikrohus i Trondheim -området? Empty Re: Har du mikrohus i Trondheim -området?

Poste by Sondre Ons Mai 27, 2015 1:03 am

Eg skriv byggedagbok, og tek ein del bilete med telefonen. No fått opp råbygget, og dekt det med asfaltplater. Neste er å dekke det met vindsperre, og byrje på taket Smile

Eg har beslutta å ikkje lage blogg, har ikkje lyst til å vere så "tilgjengeleg". Men dersom de lurer på noko ang min byggeprosess er det berre å spørje!

Sondre

Posts : 19
Join date : 08.02.2015

Til Toppen Go down

Har du mikrohus i Trondheim -området? Empty Re: Har du mikrohus i Trondheim -området?

Poste by Adriangh Fre Mai 29, 2015 5:41 pm

Hei sondre, hvordan tilhenger bygger du på? størrelse, har du en anelse hvor mye alt kommer til og veie?

Adriangh

Posts : 2
Join date : 07.03.2015

Til Toppen Go down

Har du mikrohus i Trondheim -området? Empty Re: Har du mikrohus i Trondheim -området?

Poste by Sondre Søn Mai 31, 2015 2:36 am

Hei, Adriangh! Eg bygger på ein Humbaur HD355124 3500kg. Denne var opprinnelig 8 m lang, men vart ombygd av forrige eiger til 6.15m. Bredda er 2.48m. Dette er ein litt spesiell henger ettersom den har to akslingar bak og ein framme, med svingkrans framme (som på lastebilhengarar). Dette gjer den ideell i forhald til køyring, både at eg slepp å tenkje på vektfordeling for å få god kulevekt på kula, og hengeren ligg betre på vegen når den svingar sjølv.

Ang vekt er det noko av det eg har brukt mest tid på under planlegginga, og det har også vore i fokus etter har starta bygginga. Eg har etterkvart utvikla eit ganske nøyaktig vektutrekningsskjema, der eg reknar ut kor mykje materialen min veg per m og m2, og gongar ut med mengde material. Ganske enkel matte, men komplisert i form av at der er så mange ulike delar i konstruksjonen som kan vere lett å gløyme vekk! Og når det er så mange ulike delar som skal takast med i utrekninga er det veldig vanskeleg å unngå reknefeil.

Eg forsøkte å legge opp utrekningsskjemaet mitt her, men fekk det ikkje til. Dersom du gir meg mailadressa di kan eg godt sende det over til deg, dersom du er interessert Smile

Eit tips, som Matias har gitt, er å bruke byggmax.no sine tall for vekt på material som grunnlag. Det eg til mi store glede fann ut då eg starta bygginga var at materialen min var lettare enn byggmax hade oppgitt! Dette har gjort at eg har "teke meg råd til", reilt kilo-politisk, å ha vanleg bordkledning på fasaden, og ikkje aluminiumsplater som eg opprinneleg hade tenkt. Det eg har måtta gjort med bordkledninga er å høvle av 5 mm per fjøl, slik at eg brukar 14 mm fjøler og ikkje 19 mm. Eg fann nemleg ut at eg sparar ca 25 kg per mm eg tek av fjølene.. (berre eit eksempel på korleis eg har jobba, eg vil sterkt anbefale å konkretisere så langt som råd, det har i alle fall vore veldig nyttig for meg)

Eit anna tips dersom du vippar veldig på grensa for kor tungt huset blir, er at om det skulle bli for tungt, så kan du ta ut nokre ting når du skal flytte det, f.eks. sofa/kjøleskap/vv-tank....

Sondre

Posts : 19
Join date : 08.02.2015

Til Toppen Go down

Har du mikrohus i Trondheim -området? Empty Re: Har du mikrohus i Trondheim -området?

Poste by Sondre Søn Mai 31, 2015 7:55 pm

Huset i seg sjøkv vil vege 2600 kg, hengeren veg 900, så totalt blir det 3500 kg (forhåpentlegvis eit par kg under)

Sondre

Posts : 19
Join date : 08.02.2015

Til Toppen Go down

Har du mikrohus i Trondheim -området? Empty Re: Har du mikrohus i Trondheim -området?

Poste by sebaz Man Jun 01, 2015 12:44 pm

Sondre,
Kunne jeg spørre hvilket budsjett du planlegger med? Hvor mye kom hengeren på? 

sebaz

Posts : 19
Join date : 11.02.2015

Til Toppen Go down

Har du mikrohus i Trondheim -området? Empty Re: Har du mikrohus i Trondheim -området?

Poste by Wandafull Ons Feb 03, 2016 6:32 pm

Heihei, vi er et par i Tingvoll som har tenkt å bygge ett mikrohus også, men har veldig lyst å kunne besøke noen i nærheten, for å få litt inspill og inspirasjon. Noen som har en ferdig bygd hus som vi kunne ha besøkt?
Gjerne send meg en melding!
Vi gleder oss!

Wandafull

Posts : 1
Join date : 03.02.2016

Til Toppen Go down

Har du mikrohus i Trondheim -området? Empty Re: Har du mikrohus i Trondheim -området?

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet